Je startup zakelijk verhuizen

Geplaatst op

Je bent een eigen bedrijf begonnen en de zaken gaan goed. Het wordt tijd om personeel aan te nemen maar je huidige werkomgeving biedt deze mogelijkheid niet. Het kan dan tijd zijn om te gaan kijken naar een grotere kantoorruimte en huisvesting voor je bedrijf. Zo’n verhuizing brengt best veel met zich mee en deze dien je dan ook goed voor te bereiden. Je moet op zoek gaan naar een nieuw kantoor en op zoek naar een manier om je kantoor interieur te verhuizen. Met aanhanger huren eindhoven kan je in elk geval het vervoer gemakkelijk regelen, maar hoe zorg je voor de rest? Dit is een stappenplan met de essentiële onderdelen voor het plannen van je verhuizing.

Stoelen, Hedendaagse, Meubilair, Binnenshuis

Planning

Een goede verhuizing begint met de nodige voorbereiding. Het maken van een planning helpt je hierbij. Door een duidelijk overzicht van wat er wanneer geregeld moet worden kun je stapsgewijs aan de slag. Er zijn op internet diverse checklists te vinden. Ook kun je op zoek naar een zakelijke planning die je kunt downloaden om zo efficiënt te werk te gaan. In de planning neem je tevens ook het kostenplaatje op, wat wil je uitgeven en hoeveel buffer stel je beschikbaar voor de verhuizing?

Communicatie

Een verhuizing heeft veel impact op je bedrijf en het is belangrijk dat iedereen hiervan ruim van te voren op de hoogte brengt. Informeer daarom tijdig je huidige werknemers, maar ook klanten en overheidsinstanties over je verhuizing. Bij postbedrijven kan je doorgeven waar de zakelijke post voortaan heen gestuurd kan worden. Zorg ook dat de verhuizing geen nadelige gevolgen heeft voor je klanten. Zij moeten niet de dupe zijn van jouw verhuizing. Spreek daarom met ze af om uit te leggen wat de verhuizing inhoudt en in hoeverre dat gevolgen heeft voor de samenwerking.

Kantoorpand

Als beginnend bedrijf ben je waarschijnlijk op zoek naar een ruimer pand om werkzaamheden uit te voeren. Door het maken van een plattegrond van het nieuwe kantoor kan je gaan nadenken hoe je deze zou willen inrichten. Ga je nieuwe meubels aanschaffen of verhuis je je oude meubilair mee? Maak je gebruik van een verhuisdienst of ga je zelf aan de slag door gebruik te maken van aanhanger huren breda? Dit soort keuzes benadrukken maar weer eens hoe belangrijk is om een duidelijk kostenplaatje te hebben.

Gerelateerde berichten

Innoveer Uw Verkeersmanagement met Erdi: Verkeerspollers en Kentekenherkenning

In de steeds veranderende stedelijke landschappen is het beheer van verkeer en veiligheid een voortdurende uitdaging. Erdi Verkeerstechniek staat in...

Lees meer

Uw Opslagoplossingen in Noord-Holland: Wormerveer en Purmerend

Bij het zoeken naar een flexibele en betrouwbare opslagruimte in Noord-Holland, zijn zowel Wormerveer als Purmerend populaire opties voor...

Lees meer

Over ons

Check onze informatieve blogs voor interessante inzichten in het MKB en hoe daarin te slagen.

Contactgegevens

Via info @ sos-mkb.nl neem je eenvoudig contact met ons op. We beantwoorden je vragen zo snel mogelijk.

© 2024 Alle rechten voorbehouden